ارتقای جایگاه علمی کشور از رسالت‌های انقلابی دانشجویان است

طیب قدیمی، در جشن بزرگ انقلاب که به همت کمیته دانشگاهیان در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل و وحدت و پیشتیبانی مردم شکل گرفت و امروز منجر به تحولات عظیمی در سطح جهان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال همچون گذشته پابرجا بوده و با پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های علمی، فناوری، اجتماعی، سیاسی و غیره با آنان روبرو شده است.

وی وظیفه جامعه دانشگاهی در این برهه زمانی را سنگین تر از گذشته دانست و بیان کرد: جامعه دانشگاهی برای پاسداشت انقلاب اسلامی باید در مسیر توسعه علم و دانش و کسب قله‌های علمی در جهان حرکت کند.

قدیمی با اشاره به کسب دستاوردهای علمی دانشمندان ایرانی بعد از انقلاب عنوان کرد: ارتقای جایگاه علمی کشور از رسالت‌های انقلابی دانشجویان است.

وی بیان کرد: جامعه دانشگاهی باید امروز در کنار حراست از دستاوردهای علمی کشور حرکت به سمت فتح قله‌های علمی جهان را در پیش گیرد.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان یادآور شد: جامعه دانشگاهی ما باید برای ادای دین خود به خون شهدای دانشجویی در دوران دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای راه علم و دانش کشور، سرعت طی کردن مسیر توسعه علمی را روز به روز افزایش دهند و پیروان خوبی برای آن‌ها باشند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا