یک زندگی لذت بخش به همراه دوربین های هوشمند

این دوربین که به نورافکنی مستطیلی شکل متصل است، می‌تواند طوری تنظیم شود تا چیزهایی که می‌بیند و جاهایی که آن‌ها را دیده است را به نرم‌افزار تلفن هوشمند یا نمایش‌دهنده‌ی مستقر در خانه اطلاع دهد.

یک زندگی لذت بخش به همراه دوربین های هوشمند - فردانما - فناوری و اطلاعات - فناوری در امنیت ۵

به‌عنوان‌مثال، می‌تواند طوری طراحی شود که خودروهایی که از کنار خانه عبور می‌کنند را در نظر نگیرد، اما خودرویی که به ورودی حیاط خانه آمد را گزارش کند.

یک زندگی لذت بخش به همراه دوربین های هوشمند - فردانما - فناوری و اطلاعات - فناوری در امنیت ۶

تمام تصاویری که دوربین گرفته است، روی کارت حافظه‌ی دستگاه مرکزی ضبط می‌شوند. پس برای کاربرانی که می‌خواهند بعد از دریافت هشدار فیلم ضبط‌ شده را ببیند، هزینه‌ی ماهیانه‌ای برای ذخیره روی سیستم ابری دربر نخواهد داشت.

یک زندگی لذت بخش به همراه دوربین های هوشمند - فردانما - فناوری و اطلاعات - فناوری در امنیت ۳

او‌دانل گفت: تعداد زیادی از دوربین‌های موجود در بازار بعد از مشاهده‌ی هر چیزی، پیام هشدار می‌فرستند، اما این کار را بر اساس چیزی که می‌بینند انجام نمی‌دهند.

او در ادامه گفت: «به‌صورت عقلانی استفاده از سیستم تشخیص اشیاء، گام بعدی برای پیشرفتِ این‌گونه از دوربین‌ها بود.»

جیم مک‌گرِگور، تحلیلگر ارشد تریاس ریسرچ اشاره کرد که بعضی از شرکت‌ها قصد ورود به بازار دیدن هوشمند تصاویر را دارند و این کار را راهی برای جذاب‌تر کردن محصول خود برای مشتریان می‌دانند. تصویربرداری، منحصر به شرکت‌های سیستم امنیتی نیست. تعداد زیادی از ابزارهای که کاربرد خانگی دارند، در حال اضافه کردن توانایی تشخیص چهره به قابلیت‌های خود هستند.»

منبع:فردانما

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا