برگزاری اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف در بهار 95

دبیر مسابقات اولین مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه صنعتی شریف روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابتها در سطح ملی و با هدف ترویج دانش برنامه نویسی و تشویق افراد مخلتف در جامعه به یادگیری و استفاده از زبان های برنامه نویسی صورت می گیرد.
دکتر حمیدرضا ربیعی درباره شرایط شرکت در مسابقات برنامه نویسی آنلاین شریف نیز گفت: همه افراد برنامه نویس و یا علاقمند به یادگیری برنامه نویسی می توانند در مسابقه کدکاپ شرکت کنند و باتوجه به اینکه سوالات در سطح های مختلف از آسان به سخت سطح بندی شده اند، زمینه پیشرفت مخاطبان با حل سوال های ساده و آمادگی برای سوال ها سخت فراهم شده است.
رئیس آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه نویسی شان کم بوده و می خواهند بر مهارت برنامه نویسی شان بیافزایند نیز فراهم می کند و آنها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه نویسی آماده می کند.
به گفته وی در این مسابقات از زبان های برنامه نویسی Python, C, C , Java پشتیبانی می شود و شرکت کنندگان می توانند به وسیله هر کدام از این زبانها در مسابقات شرکت کنند. 
ربیعی یادآور شد: زمان ثبت نام متقاضیان از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقات کدکاپ به نشانی www.codecup.ir از 15 دی ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: مسابقات کدکاپ در دو مرحله حضوری و غیرحضوری تدارک یافته که مسابقه غیرحضوری در تاریخ 15 اردیبهشت ماه و مرحله حضوری و پایانی نیز در روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.در مراسم اختتامیه مسابقات سه تیم برتر معرفی و جوایزی دریافت خواهند کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا