لامپ‌های جادویی می‌آیند

برای مثال شرکت Sengled لامپ‌هایی ساخته است که به عنوان بلندگو، تکرار کننده (ریپیتر) Wi-Fi و دوربین‌های امنیتی عمل می‌کنند. این شرکت در حال حاضر در مراحل نهایی ساخت لامپی است که می‌تواند به صدای شما پاسخ دهد. به طوری که تا پایان سال ۲۰۱۶، لامپ‌ها قادر خواهند بود به صدای شما گوش داده، و سپس عملی را انجام دهند یا درخواست شما را به یکی از دستگاه‌های هوشمند خانه محول کنند.
مشابه دیگر لامپ‌های شرکت Sengled این لامپ نیز مجهز به میکروفون، بلندگو و Wi-Fi است. برای مثال، اگر شما اوضاع آب و هوا را بپرسید، می‌تواند شرایط فعلی را به صورت آنلاین جستجو کند، و سپس شما را از بارانی یا آفتابی بودن و دمای هوا مطلع کند.
در حالی که این لامپ در مراحل اولیه توسعه خود است، Sengled به دنبال ادغام آن با دیگر دستگاه‌ها و سرویس‌های خانه هوشمند، مانند «آمازون اکو»، «اپل هوم‌کیت» و «نِست» است. Sengled همچنین در حال طراحی سیستم تشخیص صداهایی مانند گریه نوزاد و یا شکستن پنجره است، به طوری که این لامپ با شنیدن چنین صداهایی به طور خودکار اقداماتی مانند ارسال یک متن به مادر نوزاد، و یا روشن کردن تمام چراغ‌ها و دوربین‌های امنیتی را انجام دهد.
هر چند شرکت‌های دیگری هم ممکن است در حال طراحی سیستمی مشابه Sengled باشند اما تمایز این لامپ در سهولت استفاده، و همچنین تعداد خدمات و دستگاه‌هایی است که با آن ارتباط برقرار خواهد کرد.

منبع:علمنا

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا