پیشرفت کشورها از مسیر آزمایشگاه‌ها می‌گذرد

به گزارش سیناپرس اردبیل، اسماعیل چمنی، سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته در مراسم افتتاحیه سومین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی اضافه کرد: باید با تلاش‌های خود در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی موجب شکوفایی بیشتر نظام و انقلاب اسلامی در عرصه فناوری‌های نوین باشیم.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید تلاش کنیم به اهداف علمی این کنفرانس برسیم، اظهار کرد: هم‌زمان با این کنفرانس کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه هم برگزار خواهد شد.

داود سیف‌زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی هم در این مراسم گفت: در دو سال گذشته ده‌ها کنفرانس ملی و بین‌المللی در این دانشگاه برگزار شده است؛ اما این کنفرانس در دو سال گذشته اولین کنفرانسی است که کاملاً حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی در شیراز و دومین دوره این کنفرانس به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده و دانشگاه محقق اردبیلی میزبان سومین دوره این کنفرانس است، ادامه داد: در این کنفرانس دو هدف را پیگیری می‌کنیم که اولین هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و دومین هدف ارتباط چهره‌به‌چهره و مستقیم مسئولان و فعالان این حوزه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ۲۵ شرکت در نمایشگاه این کنفرانس شرکت کرده و ۲۱۰ مقاله هم به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده بود.

 

خبرنگار:

سمیه درازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا