لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در مدیریت شهرستان‌ها

 شهرام محمدی، در گفتگو با سیناپرس اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: تنوع و گستردگی فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید برنامه‌محور باشد. وی گفت: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، اشتغالزایی و کارآفرینی دارد که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ توسط تیم‌های مدیریتی شهرستان‌ها باید در دستور کار باشد.
محمدی بیان کرد: خوشبختانه این نهاد انقلابی در حال حاضر نسبت به جذب نخبگان و استعدادهای برتر اقدامات ارزشمندی را آغاز کرده و درصدد است تا نسبت به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.
فرماندار شهرستان نیر به فعالیت‌های گسترده پژوهشی جهاددانشگاهی در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: باید این خدمات با استفاده از ظرفیت مردمی و نیز اطلاع‌رسانی‌های مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
محمدی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها، گامی مهم برای تقویت فعالیت‌های جهاددانشگاهی ایجاد کرده و در این زمینه ظرفیت نهادهای علمی برای تقویت اطلاع‌رسانی‌ها بسیار حائز اهمیت و اساسی است.
وی با بیان اینکه جهاد‌دانشگاهی، یک مجموعه دانش‌بنیان و نوآور است، خاطرنشان کرد: بی‌شک این نهاد می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد و با شناسایی نخبگان و جوانان با استعداد،  مشکلات و موانع را برطرف کند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.
محمدی تصریح کرد: در حال حاضر توجه به شهرستان‌ها و ظرفیت‌های موجود به عنوان یک اولویت مهم و اساسی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در تمامی مناطق استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا