پرستار اردبیلی رتبه دوم جشنواره فرشته رحمت را کسب کرد

این پرستار اردبیلی در گفت‌وگو با سیناپرس اردبیل اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، عکس و دلنوشته به میزبانی زنجان برگزار و ۲۱ اردیبهشت در مراسم اختتامیه نفرات برتر معرفی شدند.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی‌ می‌تواند بخشی از ناگفته‌های پرستاران را عیان کند، ادامه داد: فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی پرستاران به خصوص در بحران کرونا کمتر دیده می‌شود و انگار با فروکش‌ کردن ویروس کووید ۱۹ بار دیگر پرستاران فراموش شدند بنابراین برگزاری جشنواره‌هایی با موضوعات دلنوشته و مشابه آن فرصت مناسبی برای منتشر کردن فریادهای فروخفته‌ مدافعان سلامت و بیان مشکلات و دغدغه‌های آنها است‌.
این پرستار ادامه داد: پرستاران به خصوص در استان‌هایی مثل اردبیل فاقد تریبون برای مطرح کردن مشکلات و مطالبات خود هستند به همین دلیل اراده‌ای برای رفع مشکلات این قشر خدوم، فداکار و ایثارگر توسط متولیان امور دیده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه جای جشنواره‌های مشابه در استان اردبیل خالی است، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای پرستاران استان اردبیل تقریبا تعطیل شده است که این نقص باید با حضور افراد دغدغه‌مند و فرهنگ‌دوست در جایگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حوزه پرستاری مرتفع شود زیرا این قشر به دلیل فعالیت‌های سنگین و گاه طاقت‌فرسا بیشتر از اقشار دیگر نیازمند حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند. 
یادآور می‌شود عنوان جشنواره یعنی "فرشته رحمت" از سخنان مقام معظم رهبری انتخاب شده  بود و ۵۲۱ اثر از استان‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا