احداث ۱۴ واحد آموزشی در مشگین‌شهر

به گزارش سیناپرس اردبیل، حسن محمدی ادیب سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه روستای قره‌قیه لاهرود مشگین‌شهرگفت: ۱۴ واحد آموزشی در قالب ۷۸ کلاس درس، سه باب نمازخانه و یک سالن ورزشی در شهرستان مشگین‌شهر در حال احداث است که تلاش می‌کنیم به غیر از ۲ پروژه، مابقی طرح‌ها امسال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: برای احداث و تکمیل این پروژه‌ها ۳۲۰ میلیارد ریال منابع اعتباری در نظر گرفته شده که عمده این منابع نیز از ردیف محرومیت‌زدایی است.
سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: ۲ پروژه باقیمانده نیز در سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد تا واحد‌های آموزشی مقاوم و جدید برای نسل آینده اختصاص یافته و آن‌ها در این فضا‌های ایمن تحصیل کنند.
محمدی ادیب افزود: امسال برای نخستین بار با تلاش و پیگیری نمایندگان مجلس بویژه نماینده مشگین‌شهر اقدام تحول‌آفرینی در تخصیص اعتبارات محرومیت‌زدایی انجام شده که بخشی از این منابع و اعتبارات صرف پروژه‌های مدرسه‌سازی و مقاوم‌سازی واحد‌های آموزشی می‌شود.
مدرسه ۶ کلاسه قره‌قیه لاهرود مشگین‌شهر در زمینی به مساحت ۳۹۷ متر مربع و با ۲۸ میلیارد ریال با اقدام جهادی و سریع پیمانکار تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا