هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود

سرهنگ پاسدار فاضل احدی در گفتگو با خبرگزاری سیناپرس اردبیل گفت: لزوم توجه به جامعه نخبگان از سوی مسئولان، ایجاد انگیزه‌های مضاعف برای ارائه هر چه بیشتر کارهای علمی و شناسایی دیگر نخبگان استان و معرفی آنان به دستگاه‌هایی که به دانش آنان نیازمند هستند از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد 11 قشر علمی مانند بسیج طلاب، بسیج مهندسان، بسیج کشاورزی، بسیج اساتید و دانشجویان و بسیج فرهنگیان در سپاه فعالیت علمی دارند که در این جشنواره برگزیدگان هر قشر مورد تجلیل قرار می‌گیرند. وی افزود: بسیج علمی شبکه گسترده مدیریتی درکلیه نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت دارد که هدف آن به دنبال بروز کردن برنامه‌های علمی بسیج در رده‌های مقاومت است.
وی گفتمان سازی، راه اندازی گروه ‌های مجازی در کل استان را از دیگر اهداف بسیج علمی دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های عظیم بسیج برای حمایت از طرح‌های مبتکرین و مخترعین بسیجی در سطح نواحی و تعامل و هم افزایی بیشتر و بهتر از اهداف بسیج علمی می‌باشد.
گفتنی است؛ اهدای گواهی حضور در جشنواره برای تمام آثار ارسالی داوری شده، حمایت های مادی و معنوی از ایده های برتر جهت تولید محصول آزمایشگاهی، معرفی طرح ها و محصولات فناورانه به ارگان ها، نهاد ها و سرمایه گذاران، امکان استفاده از مراکز رشد بسیج جهت ساخت یا تکمیل محصول فناورانه  از امتیازات شرکت در جشنواره است.

گزارش: مریم محرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا