صرفه جویی میلیاردی با ساخت شناورهای هاورکرافت در کشور

 یکی از شرکت های مرکز رشد واحدهای فناور این سازمان اخیرا موفق به طراحی و ساخت شناورهای هاورکرافت در کشور شده است. رئیس هیات مدیره این شرکت مهندسی گفت: هاورکرافت یک وسیله نقلیه منحصر به فرد با قابلیت های حرکتی ویژه است که می تواند در حوادث رودخانه ای و سیل ها خدمات امداد و نجات را تسهیل کند.
فرزاد طاهرخانی افزود: این شرکت اولین شرکت خصوصی تولیدکننده هاورکرافت در ایران است و در حال حاضر طراحی و ساخت هاورکرافت تک نفره و دو نفره را با موفقیت به اتمام رسانده است.
وی با بیان اینکه تمام مراحل طراحی مهندسی و ساخت این هاورکرافت ها در ایران برنامه ریزی و انجام شده است از عرضه هاورکرافت 6 نفره این شرکت به بازار تا پایان سال 95 خبر داد.
طاهرخانی درخصوص میزان رقابت پذیری محصول تولید شده با نمونه های خارجی آن گفت: هاورکرافت دامون دقیقا از همان موتوری استفاده می کند که شرکت های معتبری مانند یونیورسال هاورکرافت آمریکا استفاده می کند و از نظر عملکردی در سطح هاورکرافت های جهانی است.
وی خاطرنشان کرد: هزینه های پایین تولید در ایران و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری و تامین قطعات یدکی، هاورکرافت های ساخت داخل را از نمونه های خارجی متمایز ساخته است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا