تلفیق فناوری های مدرن و فعالیت های فرهنگی

دهمین نمایشگاه بین المللی فرهنگ در چین با عنوان 10th China International Cultural Expo به میزبانی شهر هی فئی مرکز استان آن هوی در شرق کشور چین در حال برگزاری است. این نمایشگاه از روز بیست و دوم ماه سپتامبر سال جاری برابر با اول مهر ماه ؛ آغاز به کار کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

موضوع اصلی نمایشگاه سال جاری، تلفیق فناوری های مدرن و فعالیت های فرهنگی بوده و در بخش های مختلف این نمایشگاه، نسبت به معرفی توانمندی های نوینی که با کمک فناوری های مدرن می توان از آن ها در امور فرهنگی و هنری استفاده کرد، اقدام شده است.

موضوع اصلی نمایشگاه سال جاری، تلفیق فناوری های مدرن و فعالیت های فرهنگی بوده و در بخش های مختلف این نمایشگاه، نسبت به معرفی توانمندی های نوینی که با کمک فناوری های مدرن می توان از آن ها در امور فرهنگی و هنری استفاده کرد، اقدام شده است. از جمله فناوری های ارائه شده در این زمینه می توان به دوربین های ویژه ای که روی هواپیماهای بدون سرنشین یا پهپادها نصب شده و برای فیلمبرداری و ثبت تصاویر مورد استفاده قرار دارد، اشاره کرد. سیستم های نمایشگر واقعیت مجازی، بازی های رایانه ای و تجهیزات مربوط به خانه های هوشمند از دیگر نمونه های معرفی شده در این نمایشگاه هستند.

منبع: news.xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا