کد خبر : 82922 یکشنبه 28 مرداد 1397 - 11:55:42
چهل-و-نهمین-کنفرانس-ریاضی-ایران-برگزار-می-شود

در دانشگاه علم و صنعت؛

چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار می شود

چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران یکم تا ۴ شهریورماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران با حضور دانشمندانی از کشورهای آلمان، سوئد، فرانسه، آمریکا، هندوستان و برزیل برگزار خواهد شد.

آنالیز، جبر، توپولوژی، آنالیز عددی، منطق ریاضی، نظریه گراف و ترکیبیات، ریاضی مالی، آمار و احتمال، آموزش ریاضی، هندسه، معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، تحقیق در عملیات، علوم کامپیوتر، نظریه کد و رمزنگاری، نظریه کنترل و بهینه سازی، نظریه اعداد و نظریه بازی ها از محورهای برگزاری این کنفرانس است.

ارائه آخرین دستاوردهای صاحب نظران، اساتید و دانشجویان، گسترش فرهنگ بکارگیری قابلیت های ریاضی و به خصوص تفکر ریاضی در عموم جامعه کشور، نقد و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مباحث ریاضی و اساتید و دانشجویان این رشته، معرفی گروه ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران چگونگی ایجاد ارتباط با جامعه جهانی ریاضی برای همکاری‌های علمی و بین المللی و طرح چالش های پیشروی دانش آموختگان ریاضی و چگونگی بکارگیری آنها از اهداف برگزاری این کنفرانس بشمار می رود.

در این کنفرانس۵۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می شود و مقالات پذیرفته شده این کنفرانس در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)نمایه می شوند.