رونمایی از دستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی در پارک علم و فناوری همدان

مراسم رونمایی محصول نوآورانه دستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی، در دست تولید توسط شرکت کیان خودرو پارس ایرسا مستقر در پارک علم و فناوری همدان برگزار شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری همدان، مجید کزازی، رئیس پارک علم و فناوری همدان با بیان اینکه باید به سمت انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر حرکت کنیم، گفت: مصرف انرژی‌های تجدیدناپذیر رو به افول خواهد رفت که باید به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر همچون انرژی بادی و الکتریکی سوق پیدا کرد.
وی در خصوص محصول نوآورانه دستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی افزود: زیرساخت‌های ورود خودروی برقی به استان همدان باید فراهم شود که پارک علم و فناوری همدان به عنوان یک مجموعه تسهیلگر به منظور حمایت و واگذاری امکانات خود در اختیار شرکت سرمایه‌گذار از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه حضور و جذب سرمایه‌گذار فرصت طلایی برای این شهر است، تصریح کرد: پارک علم و فناوری همدان تجهیزات، فضا‌های کارگاهی و اراضی خود را در راستای تسریع و تسهیل در این امر در اختیار شرکت سرمایه‌گذار قرار می‌دهد.
کزازی همچنین با بیان اینکه توانسته‌ایم با مهندسی معکوس برخی تجهیزات و فناوری‌های مورد نیاز کشور را تولید کنیم، ابراز داشت: امروز در عرصه تولید علمی یک دنیا به جمهوری اسلامی چشم دوخته که جوانان ما با مهندسی معکوس توانسته‌اند مرز‌های دانش را جا به جا کنند که در ادامه هم نیاز به هم‌آوایی در کل عرصه‌های کشور است.
کزازی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان ازجمله دانشگاه بوعلی سینا، صنعتی، فنی و حرفه‌ای همدان و… دارای ظرفیت‌های قابل توجهی هستند، گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان می‌توان محصولات فناورانه جدیدی را به کشور و جهان عرضه کرد.
رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: در این مجموعه سعی بر این است که طرح و‌ایده‌های اولیه به کالا و خدمات تبدیل شود.
محمد علی محمدی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی نیز با اشاره به اینکه دوران گذر از توسعه به سرمایه مبنی بر تغییر نگرش است، بیان داشت: اگر نگاه توسعه و تعمیق یافته در جامعه ایجاد نشود قطعاً بر طبل سنتی‌گرایانه می‌کوبیم.
وی با بیان اینکه استاندار و معاونین آن بر توسعه هر چه تمام استان صحه می‌گذارند، افزود: همچنین به فضل الهی نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نگاه توسعه‌ای به استان دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا