رویداد صنایع خلاق فرهنگی در تبریز برگزار شد

آئین اختتامیه نخستین رویداد صنایع خلاق فرهنگی عالم آل‌محمد (ص) ویژه شمال‌غرب کشور در سالن آمفی تئاتر الغدیر دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با حضور سعید جعفری‌راد رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، سجاد پاکزاد رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز، قاسم صادقی بجستانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و دبیر علمی جشنواره و محمدجواد استادی مشاور مدیرعامل و مدیر کلان پروژه مکتب هنری رضوان موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دبیر هنری جشنواره در سالن آمفی تئاتر الغدیر دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.

رویداد صنایع خلاق فرهنگی عالم آل‌محمد (ص) در دو بخش منطقه‌ای و کشوری برگزار شد که بخش اول آن با داوری چهل طرح ارسالی به دبیرخانه شمال‌غرب کشور با حضور صاحبان آثار و داوران منتخب این رویداد در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد و بخش نهایی آن در بهمن ماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

منتخبین این رویداد در بخش نهایی با سایر طرح‌های ارسالی به جشنواره صنایع خلاق فرهنگی عالم آل محمد(ص) در شهر مشهد به رقابت خواهند پرداخت.

منتخبین رویداد استانی بدون ارزیابی در پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی مستقر و از تسهیلات و مزایای ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برگزیده در دو بخش رتبه‌های برتر و رتبه‌های شایسته با اعطای لوح تقدیر و جوایز نقدی، تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا