کاظمی آشتیانی نخبه انقلابی و مدیری جهادی بود

سرپرست جهاددانشگاهی همدان، دکتر کاظمی آشتیانی را نخبه انقلابی و مدیر جهاد برشمرد و گفت: این چهره برجسته علمی زمانی بروز و ظهور یافت که پژوهش و نوآوری جایگاه برجسته ای در کشور نداشت و بعضی از افراد فعالیت های پژوهشی و حرکت در لبه علم را خارج از توان محققان ما می دانستند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، دکتر مهدی میرزاپور سرپرست جهاددانشگاهی همدان در آستانه هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بیان کرد: این دانشمند متعهد از جمله نوابغ گمنام کشور بود که با روحیه جهادی و بی‌ادعای خود توانست آینده ای متفاوت و درخشان در حوزه سلول‌های بنیادی را رقم بزند.

وی ادامه داد: این پژوهشگر کم نظیر با نبوغ مثال زدنی خود دروازه هایی از علم و دانش را به روی کشور و همه محققان گشود که به برکت آن امروز ایران اسلامی توانست در حوزه سلول‌های بنیادی قدم‌های بزرگی برداشته و خدمات پیشرفته و ارزشمندی را به مردم ارائه کند.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد همدان افزود: این دانشمند فقید، فعالیت های پژوهشی و مدیریتی خود را معطل منابع مالی یا امکانات نمی کرد و با روحیه جهادی و با حداقل امکانات و منابع، اراده راسخ و همچنین با اعتقاد به جوانان دستاوردهای بزرگی را در عرصه پژوهش رای کشور رقم زد، به نحوی که این امر با شرایط کشور در آن مقطع زمانی برای ناظران بیرونی غیر قابل انجام بود.

وی گفت: به دلیل همین تلاش ها و دستاوردها، رهبر معظم انقلاب اسلامی دکتر کاظمی آشتیانی را از افتخارات ملی و به تعبیری باعث افزایش احساس هویت ملی دانستند و توصیه کردند ایشان به عموم مردم معرفی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا