تشکیل و تحکیم خانواده با جدیت دنبال شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید نسبت به تشکیل و تحکیم خانواده که رهبر معظم انقلاب سیاست کلی نظام را روی این موضوع قرار داده است، با جدیت اقدام کرد.

به گزارش سینا پرس فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۸ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: سیاست‌های کلی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرموده‌اند، چارچوب حرکت ملت و دولت را در رابطه با موضوعات مختلف مشخص می‌کند.

وی در ادامه، یکی از محوری‌ترین سیاست‌ها‌ی ابلاغی را سیاست‌های کلی خانواده برشمرد و افزود: رهبری سیاست‌های کلی را اعلام کرده‌اند و بقیه مسئولیت دارند که آن‌ها را اجرا کنند و اگر در این زمینه‌ها کوتاهی، تعلل و کم لطفی شد بعد از مدتی اثر نامطلوبش را در وسط صحنه اجتماع خواهیم دید.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: ۱۴ میلیون جوان در آستانه ازدواج داریم. اگر خانواده به شکل اسلامی تشکیل نشود امید دشمن برای ضربه به خانواده و اسلام در آینده زیاد می‌شود، لذا خانواده در اقدامات سیاسی و اجتماعی افراد تاثیر جدی دارد.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا در بودجه‌های سنواتی به مسئله خانواده دقت داشته باشند و سپس افزود: در سال ۱۴۰۰ مجلس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تصویب کرده است که قانون خوبی است و اگر می‌خواهد اجرایی شود باید سالانه برای آن بودجه گذاشته شود و روند بودجه‌گذاری‌ها در این قسمت‌ها نباید نزولی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا