رونمایی از محصول جدید دانش بنیان فناورانه

صبح چهارشنبه از محصول « روغن گیربکس مخصوص موتور آسانسور » شرکت روغن بهرام دماوند آریا از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، چندین ماه است که هر چهارشنبه یک محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری قزوین رونمایی می‌شود.
این محصول در زمینه بهبود فرایند کار موتور آسانسور بوده و بسیار سریع جذب سیم بکسل شده و به درون هسته سیم بکسل که از جنس کنفی است راه پیدا می کند و باعث نرم شدن سیم و هسته داخلی می شود.

همچنین این محصول با توجه به فرمولاسیون خاص خود می تواند برای مدت طولانی بر روی سیم بکسل باقی مانده و مانع از زنگ زدگی آلیاژ به کار رفته در سیم شود.

از ویژگی های روغن گیربکس شرکت روغن بهرام دماوند آریا می توان به کاهش لرزش آسانسور و بالابر ها، قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی، مقاومت بسیار بالا در برابر آب و عدم از دست دادن خاصیت خود،عدم سر خوردن سیم بکسل بر روی قرقره نگه دارنده و کاهش براده ریزی آهن سیم بکسل اشاره کرد.

روغن گیربکس مخصوص موتور آسانسور در سه گرید sae140، sae220 و sae85w-140 تولید شده و هم اکنون نیز به چند کشور اروپایی نیز صادر می شود.

گفتنی است این برنامه هر هفته چهارشنبه ها به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز قزوین و البرز به روی آنتن می رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا