بازدید از نمایشگاه پژوهش پارک علم و فناوری قزوین

جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا و دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری صبح امروز از نمایشگاه پارک علم فناوری قزوین که به مناسبت هفته پژوهش برپا شده، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم وفناوری قزوین، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و محصولات دانش بنیان از روز گذشته در پارک علم و فناوری قزوین با حضور محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اعلایی استاندار، جعفر احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین، روسای دانشگاهها و معاون اقتصادی در محل پارک علم و فناوری قزوین افتتاح شد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا و دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی علامه جعفری صبح امروز از این نمایشگاه در پارک علم فناوری قزوین که به مناسبت هفته پژوهش برپا شده، بازدید کردند.

دراین نمایشگاه ۲۳ دستگاه اجرایی و بخش خصوصی در ۱۸ غرفه دستاوردهای پژوهشی خود را عرضه کرده اند. همچنین پارک علم و فناوری قزوین با ۲۰ شرکت و ارایه ۴۰ محصول دانش بنیان دراین نمایشگاه شر‌کت کرده است.

اداره ورزش و جوانان, هلال احمر، دانشگاه فنی و حرفه ای استان، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش‌، اداره کار، دانشگاه جامع علمی کاربردی‌، دانشگاه بین المللی، علوم پزشکی وآزاد و  فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های محصولات پژوهشی و دانش بنیان خود را در معرض دید علاقمندان قرارداده اند.

 

 

654654654
46464654
4146545

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا