انتقال تجربه در پارک علم و فناوری قزوین

در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قزوین، کارگاه پنل انتقال تجربه صبح امروز در سالن کنفرانس شهید اسکندری نژاد پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین، در این پنل سید حبیب اله رحمتی به عنوان مدرس کارگاه به بیان نقطه نظرات خود پرداخت و گفت : بسیاری از دانشجویان، پنل کارمندی را برای شروع کار مدنظر قرار نمی دهند و این در صورتی است که برای ایستادن در کنار یک آدم بزرگ باید بزرگ فکر کرد و به خلق کسب و کار پرداخت.

رحمتی همچنین افزود : یکی از علت هایی که استارت آپ ها شکست می خورند این است که ساخت و پردازش موضوعات بر اساس دانش فنی افراد است اما این دلیلی بر موفقیت نمی شود که می توان یک بیزینسمن بزرگی بود.

وی در ادامه اضافه کرد : اگرمدتی کارمندی کرده باشیم مسائل و دغدغه های مهم جامعه را می شناسیم و می توانیم بهترین شکل را برای حل آن به کار ببریم.

مدرس کارگاه  اظهار کرد : در این پنل به این موضوع پرداختیم که یک نفر در چند حالت می توانند کار کند و دریافت مالی داشته باشند یا اینکه پول برای فرد کار کند و در اینصورت یکی از چهار حالت می تواند فرد را به موفقیت برساند.

سید حبیب اله رحمتی  ادامه داد : گزینه کارمندی یک گزینه مفید است و به هیچ عنوان نباید از آن به عنوان یک گزینه منفی یاد کرد چرا که می تواند یک فرصت در کنار افزایش دانش باشد و از این تجارب برای افزایش هزینه های دریافتی می توان استفاده کرد.

این مسئول گفت : دنبال قدم بزرگ در زندگی نباشید و قدم های کوچک است که انسان را به موفقیت می رساند همانگونه که امام علی (ع) می فرمایند : کار اندک، اما مستمر بهتر از کار بسیاری است که ملال آور باشد.

 

 

4646465
65465454
646465

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا