رونمایی از 4 محصول دانش بنیان در پارک فناوری قزوین

در مراسمی با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار قزوین از 4 محصول دانش بنیان در پارک علم و فنآوری قزوین رونمایی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری قزوین، همزمان با گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قزوین در مراسمی با حضور سجاد محمدعلی نژاد معاون فنآوری و نوآوری وزیر علوم، اعلایی استاندار، رحمانی معاون اقتصادی، رئیس پارک علم و فناوری و روسای دانشگاههای استان از 4 محصول دانش بنیان در پارک رونمایی شد.

در این مراسم، از دستگاه تست کشش، میکسر هموژنایزر تحت خلا پایلوت، میکسر مواد پودری و دستگاه سم پاش با بوم تاشوی هیدرولیک قابل تنظیم رونمایی شد.

دستگاه تست کشش دامنه کاربرد وسیعی در آزمایشگاه های صنایع و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مختلف جهت انجام آزمون های خواص مکانیکی مواد دارد.

همچنین میکسر هموژنایزر تحت خلا پایلوت، مناسب تولید آزمایشی و آزمایشگاهی، مناسب تولید کچاپ، مایونز، محصولات آرایشی و بهداشتی و خمیردندان رونمایی شد.

میکسر مواد پودری مناسب برای انواع مواد پودری خشک و دارای تابلو برق استیل و همچنین دستگاه سم پاش با بوم تاشوی هیدرولیک قابل تنظیم مناسب برای سم پاشی محصول در ارتفاع های مختلف با عرض کار متنوع و قابل تنظیم از دیگر محصولات دانش بنیان بود که تو.سط معاون وزیر علوم و استاندار قزوین رونمایی شد.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا