گشایش نمایشگاه کتاب در دانشگاه اصفهان

 نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان با ارائه بیش از دو هزار عنوان کتاب و با حضور انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان آغاز شد.

امروز یکشنبه، ۱۴ آبان‌ماه، نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان با بیش از دو هزار عنوان کتاب در حوزه‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی با حضور حسین هرسیج، رئیس دانشگاه اصفهان در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

انتشارات دانشگاه اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دانشگاه هنر، دانشگاه صنعتی اصفهان، جنگل، آموخته، آرما، نوشته، شهرداری اصفهان، مانا، یارمانا و حکمت از جمله ناشران حاضر در این نمایشگاه هستند که آثار خود را با ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز با ارائه ۴۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف حوزه علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و … در این نمایشگاه حضور دارد. در غرفه انتشارات جهاد دانشگاهی، ۵ کتاب تازه منتشر شده آن از جمله «روانشناسی، آموزش و توانبخشی نابینایان و کم بینایان»، «گزیده اسناد انتخابات مجلس شورای ملی»، «شفافیت نظام رسانه‌ای»، «سنگ‌شناسی دگرگونی» و «طراحی خط‌مشی استراتژیک» نیز به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه کتاب دانشگاه اصفهان، تا ۱۸ آبان‌ماه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان برای بازدید عموم دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا