مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:
جایگاه پزشکی؛ افتخار بزرگی برای استان فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در دیدار صبح امروز با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جایگاه پزشکی را افتخار بزرگی برای استان فارس دانست و بر همکاری های بیش از پیش دو مجموعه تاکید کرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در این دیدار با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، پزشکان سرافراز و جایگاه پزشکی را افتخار بزرگی برای استان فارس عنوان کرد.

احمد پهلوانیان ضمن قدردانی از مجموعه سلامت استان، با بیان اینکه پزشکان و تیم های سلامت، برای حفظ سلامت و نجات جان بیماران تلاش می کنند و این یک نعمت الهی است که خداوند به آنان عطا کرده، افزود: دستاوردی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت اتفاق افتاده، جهش تصاعدی بوده است، به طوری که در حال حاضر کمبودی از نظر تعداد پزشک در کشور وجود ندارد.

او ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب، پزشکان هندی و پاکستانی بیماران کشور را معالجه می کردند، اما امروزه دانشجویانی از کشورهای مختلف برای تربیت، پرورش و آموزش پزشکی به ایران مراجعه می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس یکی از افتخارات بزرگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی را پیشرفت های حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: مردم نیز از دستاوردهای نظام سلامت کشور آگاهی دارند.

پهلوانیان با بیان اینکه حوزه سلامت در رسانه ها به ویژه صدا و سیما، مخاطبان بسیاری دارد، ادامه داد: پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و موضوعات بهداشتی و درمانی از اهمیت بسیاری در جامعه برخوردار است و مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم استان، آمادگی کامل دارد.

او با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، بار دیگر آمادگی مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس را در زمینه معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اساتید مجرب و دانشجویان نخبه این مجموعه اعلام کرد.

معاونان و مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز فارس و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بود.

گزارش: فتانه حق پرست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا