اسپری زندگی راه حلی موثر برای نجات عابران

این محصول که اسپری زندگی نام دارد باعث می شود تا فرد دوچرخه سوار در هنگام شب توسط رانندگان سایر وسایل نقلیه و دیگر افراد بهتر رویت شود.این محصول که بی رنگ  است باعث بازتاب هر چه بهتر در زمان تابیدن شده نور می شود.

 شرکت سازنده به همراه برخی از شرکت های انگلیسی در حال توسعه این محصول هستند.این اسپری  که می تواند روی دوچرخه , کلاه ایمنی و وسایل عابران مثل لباس ها , کیف , کفش  و سایر وسایل شخصی جهت ایجاد دید بهتر استفاده شود بی رنگ و نامرئی بوده و تا یک هفته از زمان استفاده روی شی مورد نظر باقی می ماند بعد از اسپری کردن وسیله و عبور از جلوی چراغ خودروها رنگ سفید براقی توسط توسط راننده قابل مشاهده است.

این سوال که چگونه می توان عبور و مرور دوچرخه سواران و عابران را در هنگام شب ایمن تر ساخت ذهن بسیاری را به خود معطوف کرده بود تا این که این محصول توانست راه حل خوبی برای این مسئله ارائه کند , تا پیش از این برای ایجاد ایمنی برای دوچرخه سواران در شب راه حل های گوناگونی ارائه شده بود مثل استفاده از لامپ های LED در چرخ ها و یا سیستم روشنایی مناسب اما استفاده از آن ها فراگیر نشد.

این اسپری قسمتی از برنامه این شرکت معروف اروپاییست که قصد دارد تا سال 2020 جلوی صدمات جدی و کشته شدن عابران توسط خودرو های این شرکت را بگیرد. برای شروع این پروژه این اسپری ها به صورت کاملا رایگان در 6 نمایشگاه فروش اتومبیل در انگلستان عرضه خواهد شد.در صورت مورد توجه قرار گرفتن این محصول در بازار ،تولید وعرضه این محصول در سراسر دنیا آغاز خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا