افتتاح دومین مرکز تخصصی پویانمایی کودک و نوجوان در فارس

دومین مرکز تخصصی پویانمایی کودک و نوجوان استان فارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افتتاح شد.
به گزارش سینا پرس فارس، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محسن ربانی‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، سعید‌رضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، معاونین فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از مسوولان شهرستان، دومین مرکز تخصصی پویانمایی کودک و نوجوان استان فارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون فارس در مراسم افتتاح مرکز پویانمایی در لارستان با اشاره به موفقیت‌های مرکز لارستان در مسابقات مختلف بین‌المللی خواستار توجه بیشتر مسوولان به این مرکز شد.

کامرانی در ادامه به مأموریت و رسالت‌های کانون اشاره کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به امور فرهنگی، هنری و ادبی مرتبط با کودکان و نوجوانان به عنوان تخصصی‌ترین نهاد متولی اشتغال دارد و همچنان به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و با تولید محتوای مناسب، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا، در تربیت آنان نقش اساسی ایفا و کودکان و نوجوانان را در تراز جمهوری اسلامی تربیت می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لارستان بیش از 500 عضو از سنین 7 تا ۱۷ سال دارد که از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر از آنها در ۲۰ کارگاه تخصصی پویانمایی فعالیت می‌کند. افتتاح خانه عروسک‌های مرکز از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
گفتنی است اولین مرکز پویانمایی کانون فارس در مرکز شماره 3 شیراز و در سال 1398 افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا