برگزاری دو نمایشگاه ویژه زوج های جوان و خانواده ها

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از برگزاری نخستین نمایشگاه ازدواج آسان و سومین نمایشگاه فرش ماشینی در نمایشگاههای بین المللی شیراز خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس،مهندس فرهادی در جمع خبرنگاران گفت:اولین نمایشگاه ازدواج آسان به همراه سومین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت،کفپوش،کالای خواب و پرده از امروز نهم آذر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برپا خواهد بود.
فرهادی افزود: نمایشگاه ازدواج آسان تلفیقی از نمایشگاه های لوازم خانگی و جهیزیه است؛ با این تفاوت که نمایشگاه تخصصی نیست و بیشتر مشارکت کنندگان فروش مستقیم خواهند داشت.
او با بیان اینکه این نمایشگاه ها در سه سالن حافظ،سرو و بهار با متراژی افزون بر10 هزار متر مربع برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگانی از استان های فارس،تهران،اصفهان،آذربایجان شرقی،خراسان رضوی،زنجان،یزد،همدان و مازندران در عناوین نمایشگاهی این هفته حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: حدود 70 شرکت کننده که برخی از آنها برندهای مطرحی در حوزه های فرش ماشینی، تابلو فرش، لوازم خانگی و سایر حوزه های مرتبط هستند، آخرین فناوری های این حوزه را به معرض دید عموم خواهند گذاشت.

او افزود: در این نمایشگاه ها زمینه حضور موسسات و بانک های عامل مهیا شده است تا بازدیدکنندگانی که قصد خریداری لوازم خانگی یا سایر ملزومات خانگی را داند، از تسهیلات کم سود بهره مند شوند

مهندس فرهادی با بیان اینکه ساعت بازدید این نمایشگاه ها از ساعت 16 تا 21 است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند پس از دریافت بلیط بازدید از درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرسwww.farsfair.ir
از این دو عنوان نمایشگاهی بازدید کنند.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا