برگزاری ششمین همایش بین‌المللی علوم علف‌های هرز ایران در خراسان جنوبی

 محمدحسن سیاری در جمع خبرنگاران گفت: آموزشکده کشاورزی در سال 1358 تاسیس و در سال 1373 با پذیرش دانشجو در رشته اصلاح نباتات و زراعت شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1400 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، افزود: در مقطع کارشناسی 1000 دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد 350 دانشجو و در مقطع دکتری 40 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه کشاورزی بیرجند با اشاره به اینکه گروه زراعت با 17 عضو هیات علمی یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های آموزشی در این دانشکده است، تصریح کرد: به همت دانشکده کشاورزی ششمین همایش بین‌المللی علوم علف‌های هرز ایران در خراسان جنوبی با حضور 170شرکت کننده برگزار می­‌شود.

سیاری تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش جلب توجه اندیشمندان، محققان و مسئولان به ضرر و زیان علف‌های هرز به کشاورزی، انعکاس تحقیقات انجام شده در حوزه نباتات وتبادل اطلاعات و تجربیات است.

به گزارش ایسنا ،وی ادامه داد: پروفسور استرایبیگ، رئیس کارگروه آموزش انجمن علف‌های هرز اروپا از کشور دانمارک و دکتر بوهرن، رئیس کار گروه گیاهان مهاجم در انجمن علمی اروپا از سوئیس و دکتراسکندر زند معاون وزیر جهادکشاورزی و دکتر محمدعلی باغستانی رئیس مرکز حفظ نباتات کشور در این همایش حضور دارند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا