جهاددانشگاهی در جهت تحقق اهداف نظام گام بر می دارد

علی آقازاده در نشست با حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان که در دفتر مرکزی این سازمان برگزار شد، با بیان این که جهاددانشگاهی از برکات انقلاب است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مجموعه های خدمتگزار نظام است که با بهره گیری از زیرساخت های علمی خود در جهت تحقق اهداف نظام گام بر می دارد.

وی با اشاره به آمار بالای بیماری سرطان در گیلان و همچنین میزان کاهش تولد در استان، افزود: اینکه جهاددانشگاهی به فکر راه اندازی مرکز درمان ناباروری و کلینیک سرطان پستان است جای بسی قدردانی دارد. تهیه فضای مورد نیاز جهاددانشگاهی برای راه اندازی این مرکز می‌تواند منجر به توسعه و رفع مشکلات استان در این زمینه شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سازمان جهاد دانشگاهی گیلان خود را در خط مقدم چالش ها قرار داده است ما باید از این نهاد ارزشمند حمایت کنیم.

آقازاده تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان، در بحث پژوهش و تحقیقات از ظرفیت های علمی کشور محسوب می شود و اگر از ظرفیت های این سازمان استفاده کنیم از هدر رفت بیت المال در برخی از دستگاه‌ها جلوگیری خواهد شد.  

آقازاده تصریح کرد: ضروری است جهاد دانشگاهی علاوه بر پایش حوزه های مختلف، پایش حوادث طبیعی را هم مدنظر قرار دهد زیرا اکوسیستم استان ما در معرض خطر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم از ظرفیت جهاد دانشگاهی در مقابله با تغییرکاربری ها و ارتقای بخش گردشگری گیلان استفاده شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی سازمانی معتمد است که پژوهش ها در آن پوشالی نیست و استفاده نکردن از توانمندی های جهاد دانشگاهی گیلان به استان ضربه خواهد زد.

آقازاده گفت: جهاددانشگاهی میراث علمی جامعه است و باید از تخصص و علم آن استفاده ‌کنیم و با بهره گیری از تیم پویای این سازمان ارزشمند، فرهنگ جهادی کارکردن را در جامعه ارتقا دهیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا