موتورسیکلت پرنده جایگزین بالگردهای نظامی در آمریکا

به گزارش ایرنا به نقل از گاردین، « بوید راترفورد» معاون فرماندار ایالت مریلند درپی برگزاری نمایشگاه صنعت هوانوردی پاریس که هفته گذشته برگزار شد رسما اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا به زودی نوعی موتورسیکلت پیشرفته پرنده را برای استفاده در عملیات اکتشافی و نظامی جایگزین بالگرد های نظامی این کشور می کند. 

این وسیله پیشرفته که تازه ترین اختراع پیمانکاران صنایع نظامی پنتاگون به شمار می رود و نمونه ای از آن در نمایشگاه صنعت هوایی هفته گذشته پاریس به نمایش گذاشته شد، در آینده ای نزدیک در عملیات اکتشافی تاکتیکی ارتش این کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

«گرنت استیپلتون» مسئول بازاریابی شرکت صنعت نظامی «مالوی» گفته است که این موتورسیکلت پرنده با هزینه های به مراتب کمتر و با کارایی های بیشتری چه با سرنشین و چه بدون سرنشین قادر خواهد بود با استفاده از کمترین فضای لازم به مناطق بسیار دور و با سرعت بالا سفر کند. 

به گفته وی، این موتور پرنده علاوه بر فعالیت های نظامی در عملیات کمک رسانی در مواقع اضطرای از جمله جست و جو و نجات مصدومان در حوادث و یا حمل و نقل کالاهای ضروری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا