دوره‌های آموزش آنلاین «آشنایی با سرمایه گذاری در بورس» برگزار می‌شود

علی حیدربیگی معاون آموزشی این واحد اظهار کرد: دوره آشنایی با سرمایه گذاری در بورس با توجه به تقاضای روزافزون مردم به سرمایه گذاری در این بازار و با توجه به عدم امکان برگزاری دوره‌های حضوری، به همت جهاددانشگاهی واحد ایلام به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین محدودیت سنی و مکانی نداشته و علاقه مندان می‌توانند در این دوره‌های مجازی آنلاین شرکت کنند، عنوان کرد: در این دوره فراگیران با بازارهای مالی و بورس اوراق بهادار، نحوه خرید و فروش سهام به صورت آنلاین، اصطلاحات تخصصی مورد استفاده در بازار سرمایه، مدیریت و تشکیل سبد سهام و دریافت آن و سود سهام و روش‌های سرمایه‌گذاری اشخاص آشنا و مهارت‌های لازم در این خصوص را کسب خواهند کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: شرکت در این کلاس‌ها با گوشی یا لپ تاپ و از طریق برنامه adobe connect امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد ایلام، وی در پایان اظهار کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام به آدرس www.jdrooyesh.ir/rooyesh مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۴۳۵۷۷-۰۸۴ تماس حاصل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا