فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی برگزار می‌شود

 اکبر قنبرپور اظهار کرد: در ادامه دستاوردهای خوب رویدادهای فستیوال تخصصی نوآوری در صنعت لوازم خانگی و فستیوال نوآوری‌های حوزه تجهیزات پزشکی، مرکز فن‌بازار ملی ایران در صدد است چند فستیوال تخصصی دیگر را نیز تا پایان امسال برگزار کند.

وی افزود: در آخرین فستیوال تخصصی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد، نمایندگان بیش از 80 شرکت تولیدی و 10 شرکت سرمایه‌گذاری و VC حضور داشتند و بیش از 40 جلسه دوجانبه بین بیش از 15 سرمایه‌گذار- تولیدکننده و 19 مخترع برگزار شد که مذاکرات همکاری در حال ادامه است.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال‌های تخصصی نوآوری با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در یک حوزه تخصصی-کاربردی، گفت: نوآوری‌های حوزه‌هایی که حائز شرایط می‌شوند، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به صورت حضوری برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران ادامه داد: در صورت انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت­های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

قنبرپور خاطرنشان کرد: فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی در آذرماه امسال برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را تا 30 مهرماه به دبیرخانه فستیوال ارسال کنند.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تاکنون در بازار دارایی فکری 4 اختراع و یک طرح صنعتی به فروش رفته است و جمع معاملات صورت گرفته در این بازار، نزدیک به 40 میلیارد ریال بوده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا