موثرترین ضد ویروس های رایگان

تولید بدافزارها در سطح دنیا بطور مداوم در حال رکورد شکنی است. زندگی ما روز به روز در حال غوطه ور شدن در تکنولوژیست. زیرا جهان ما در حال دیجیتالی شدن است. بهمین دلیل محیط های شخصی و کاری ما نیز دیجیتالی شده و هر روز وابستگی ما به تکنولوژی مجازی بیشتر میشود.زندگی ما هر روز با بیش از 260هزار بدافزار جدید بمباران میشود. تکنولوژی با وجود منافع بسیار، خطرات بیشماری هم دارد، فقط اگر ما از خود در قبال تهاجم های سایبری محافظت نکنیم.                                                

به گزارش آی سی تی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، ابزارهای زیادی برای محافظت از ما در دنیا مجازی وجود دارد که برخی از آنها رایگان هستند. اینجا میخواهیم به معرفی برخی از موثرترین آنها اشاره کنیم.

همانطور که در جدول فوق میبینید، موثرترین ابزارهای اسکن رایگان لیست شده و در قیاس با یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از بهترین و کاملترین این ابزارهای رایگان، Panda Cloud Cleaner است و قادر است تمام نرم افزارهای مخرب را بدون نیاز به نصب از بین ببرد.                                                                
شما میتوانید از ابزار ضدویروس رایگان پاندا که با جدیدترین تکنولوژیها بسیار سبک تر، کارآمد تر و راحت تر شده است استفاده کنید.به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس،Cloud Cleaner با روش های جدید برای تشخیص و پاکسازی انواع بدافزارها طراحی شده است. اولویت شرکت پاندا، ایمن نگه داشتن کاربران و به حداکثر رساندن امنیت در تمام جنبه های زندگی دیجیتالی ماست.

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا