گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی قطارهای هوشمند

نمایشگاه بین المللی راه آهن مدرن 2016 با عنوان "Modern Railways 2016" که به میزبانی شهر پکن پایتخت کشور چین برگزار شده بود، روز گذشته به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه به طور ویژه ای به قطارهای هوشمند، نسل جدید قطارهای پر سرعت و فناوری های این حوزه پرداخته شد.

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به ترن های پر سرعت یورو استار، سیستم های شبیه ساز و سیمیولاتور هدایت ترن، نمونه های خطوط آهن هشت لاینه و سیستم ها و دستگاه های رصد و بررسی چرخ های ترن اشاره کرد.

در این نمایشگاه که به مدت سه روز ادامه داشت، بیش از دویست و شصت شرکت و کمپانی مختلف طراح، و سازنده ترن ، لکوموتیو، خطوط آهن و تجهیزات و ابزارهای مرتبط با این حوزه از سراسر جهان حاضر بوده و به معرفی جدید ترین محصولات خود پرداخته و از فناوری های نوین این حوزه رو نمائی کردند. بر اساس اعلام رسمی برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی راه آهن مدرن 2016 ، 16 کشور مختلف در برپائی و برگزاری نمایشگاه فوق الذکر سهیم بوده و نقش ایفا کردند.

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به ترن های پر سرعت یورو استار، سیستم های شبیه ساز و سیمیولاتور هدایت ترن، نمونه های خطوط آهن هشت لاینه و سیستم ها و دستگاه های رصد و بررسی چرخ های ترن اشاره کرد. کلیه تصاویر ارائه شده در این گزارش تصویری مربوط به مراسم اختتامیه این نمایشگاه در روز گذشته، دوشنبه بیستم ژوئن برابر با سی و یکم خرداد ماه گرفته شده اند.

منبع: xinhuanet

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا