به‌روزرسانی مدل‌های کواتروپورته مازراتی

علاوه بر این، فضای داخلی خودرو هم تغییرات مهمی داشته، به خصوص اینکه یک نمایشگر چندلمسی ۸٫۴ اینچی در داشبورد جای نمایشگر ۷ اینچی قبلی را گرفته است. سیستم کنترل‌کننده‌ی چندرسانه‌ای این خودرو از کارپلی اپل (Apple Carplay) و اندروید اتو (Android Auto) پشتیبانی می‌کند. تریم این خودرو در نسخه‌ی متفاوت به نام‌های GranLusso و GranSport ارایه می‌شود.

موتور این خودروها تغییری نکرده‌ است. نیروی محرکه‌ی این خودرو را یک موتور V6 دوقلوی ۳ لیتری با ۴۰۴ اسب بخار و ۴۰۶ پوند بر فوت گشتاور تامین می‌کند. موتور مدل GTS با ۳٫۸ لیتر ظرفیت و ۸ سیلندر کمی بزرگ‌تر است و ۵۲۳ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور نیروی آن ۵۲۴ پوند بر فوت است. طبیعتا شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودروها هم تغییری نکرده و برای کواتروپورته S 4.9 ثانیه، برای کواتروپورته S Q4 4.8 ثانیه و برای کواتروپورته GTS 4.6 ثانیه است.

در ادامه تصاویری از این خودرو را می‌بینید:

maserati-quattroporte-italian-sedan-2maserati-quattroporte-italian-sedan-3maserati-quattroporte-italian-sedan-4maserati-quattroporte-italian-sedan-5maserati-quattroporte-italian-sedan-6maserati-quattroporte-italian-sedan-7maserati-quattroporte-italian-sedan-8maserati-quattroporte-italian-sedan-9maserati-quattroporte-italian-sedan-10maserati-quattroporte-italian-sedan-11منبع:digikala

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا