جهاد دانشگاهی البرز مأمور راه‌اندازی پژوهشکده مسائل اجتماعی شد

در بخشی از متن حکم دکتر حمید امین اسماعیلی خطاب به سیدعلی‌اکبر هاشمی‌راد آمده است: «با عنایت به نیروی انسانی، تجهیزات و سوابق کاری همکاران آن واحد و پیگیری‌های انجام شده در سطح استان و بنا به درخواست آن واحد، جنابعالی به عنوان مسؤول راه‌اندازی پژوهشکده‌ای در حوزه "مسائل اجتماعی" منصوب می‌شوید تا طی 18 ماه آتی نسبت به ایجاد پژوهشکده اقدام کنید.

امید است با اتکال به الطاف ایزد متعال، بهره‌گیری از امکانات واحد، جذب حمایت‌های استانی و نیروی متخصص و تکمیل ساختارهای پژوهشی هماهنگ با انسجام موضوعی مورد نیاز، تمامی مساعی خویش را جهت تحقق هر چه بهتر و سریع‌تر این مهم، با رعایت کامل ضوابط و مقررات حاکم به کار گیرید. طبیعتاً این معاونت در چارچوب مقررات و امکانات موجود حمایت‌های لازم را برای تحقق این امر به عمل خواهد آورد.»

به گزارش ایسنا ، بر اساس این گزارش، معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز با سه گروه پژوهشی فعال در حوزه علوم انسانی و علوم شناختی، تاکنون طرح‌های تحقیقاتی متنوعی را در سطح ملی و استانی اجرا کرده است. گروه آسیب‌شناسی اجتماعی، گروه علوم‌شناختی و گروه مطالعات محیط شهری، عناوین گروه‌های پژوهشی این واحد در حوزه علوم انسانی و شناختی است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا