ایجاد 10 نمایندگی دانشگاه پیام نور در خارج کشور تا پایان سال آینده

علی اصغر رستمی ابوسعیدی شامگاه سه شنبه در سومین جشنواره هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه پیام نور اظهار داشت: در حال حاضر 15 نمایندگی پیام نور در خارج کشور فعالیت می کنند که تا پایان سال آینده به 25 نمایندگی افزایش خواهند یافت.
وی از رایزنی برای ایجاد شعبه پیام نور در بنگلادش طی سفر اخیرش به این کشور خبر داد و گفت: مسئولان آموزش عالی بنگلادش برای استفاده از آموزش های الکترونیکی ما استقبال خوبی نشان دادند.
رستمی کسب رتبه اول کیفیت خدمات آموزشی در میان دانشگاه های کشور براساس رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC ) و قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه برتر ایران براساس اعلام وزارت علوم را نشانگر سطح بالای کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور دانست.
وی به اختصاص 15 درصد اعتبارات پیام نور به بخش پژوهش اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم این میزان را به 20 درصد برسانیم که با توجه به سیاستهای اعلامی وزارت علوم، رقم خوبی برای یک دانشگاه به شمار می آید.
رییس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: برنامه راهبردی پیام نور در هیات امنای دانشگاه به تصویب رسیده و منتظر هستیم سند آمایش آموزش عالی در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح و نهایی شد تا ما نیز براساس این سند، برنامه عملیاتی خود را اجرایی کنیم.
به گزارش ایرنا، سومین جشنواره هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه پیام نور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از محققان و دانشگاهیان برگزار شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا