کارگاه آموزشی "نقش پژوهش در توسعه اقتصادی خراسان‌ شمالی"

محمدباقر مقدسی اظهار کرد: طی نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری کارگاه آموزشی با عنوان نقش پژوهش در توسعه اقتصادی خراسان‌ شمالی برای مخترعان، صاحبان ایده و پژوهشگران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه دکتر سید مهدی میرحسینی از اساتید برجسته دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد و مدیر مرکز پژوهش‌های اندیشه در خراسان رضوی به سخنرانی و ارائه تجربیات خود می‌پردازد.

مقدسی با اشاره به این که بیش از هشت اختراع اعضای بنیاد نخبگان استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: این اختراعات شامل نخ بخیه نانو سیلور، داروی درمان التهاب دهان، دستگاه گچ ریز، راکتور تلفیقی لجن فعال و بستر ثابت به منظور حذف آلاینده فاضلاب، طراحی و ساخت دستگاه هوشمند تنظیم زمان برای نیروگاه V94 است.

وی خاطرنشان کرد: در غرفه‌ای دیگر نیز کارشناسان بنیاد نخبگان در خصوص نحوه عضویت و کارکرد این سازمان به علاقمندان و دانشجویان ارائه مشاوره خواهند کرد.

به گزارش ایسنا ، گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری، فن بازار و کارآفرینان برتر خراسان‌ شمالی از 15 تا 18 آذر ماه سال جاری در محل سالن ورزشی هلال احمر بجنورد برای بازدید علاقمندان دایر است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا