تهدیدهای آبی را به فرصت تبدیل کنیم

به گزارش سیناپرس، فرزاد تیموری در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه باید از تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کنیم، تصریح کرد: می توانیم از پساب فاضلاب های در تامین آب مورد نیاز صنایع بهره مند شویم.

وی گفت: در حال حاضر موضوع تأمین آب و تصفیه فاضلاب یکی از مهم‌ترین موضوعات استان است که باید با سرعت بیشتری پیش برود.

تیموری عملکرد شرکت را در راستای شاخص‌های موجود مناسب ارزیابی کرد و گفت: کارهای بسیار مفید و ارزشمندی با توجه به بحران بی‌آبی و خشک‌سالی توسط مجموعه آب و فاضلاب انجام شده، اما باید به افق‌های دور دست نگاه کنیم و کارهای باقی مانده را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بهداشت محیط و توسعه زیر ساخت‌های کشور در دستور کار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت، افزود: قبل از تشکیل آب و فاضلاب در کشور، آب‌رسانی و فاضلاب به صورت علمی و هدفمند انجام نمی‌گرفت و همین سبب منجر به تشکیل این شرکت شد، عملکرد آب و فاضلاب نطقه عطف بزرگی در کشور است که با ورود اساتید و مهندسین باسواد تحول بسیار بزرگی در سطح کشور  و به تبع آن استان ما اتفاق افتاد.

معاون عمرانی استانداری همدان اظهار کرد: آب و فاضلاب جزء شرکت‌هایی است که اگر دچار وقفه لحظه‌ای شود به سرعت در جامعه بروز می‌کند و  تلاش‌های آنان منشأ خدمات بسیار بزرگ در مجموعه اداره آب و فاضلاب است.

 

وی به آب‌رسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: بحث آب رسانی و انجام فاضلاب در برخی روستاها انجام شده و  امیدواریم با قدرت بیشتری این کار برای مابقی روستاهای انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا