موفقیت جهاددانشگاهی در استفاده مطلوب از امکانات موجود کشور

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، خلیل خلیلی رییس دانشگاه بیرجند گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی از بهترین و قدیمی‌ترین مراکز آموزشی و پژوهشی کشور است که از اوایل انقلاب کار خود را آغازکرده است.
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استانداردهای پژوهشی و آموزشی را نسبت به بسیاری از مراکزی که بعد  از آن تأسیس شده بیشتر و بهتر مراعات می‌کند که این موضوع یک نقطه قوت برای این نهاد موفق و مؤثر در کشور است.
رئیس دانشگاه بیرجند بیان کرد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که مجموعه اجرایی جهاد دانشگاهی با انگیزه‌های قوی جهادی کار می‌کنند که پتانسیلی قوی برای موفقیت این مجموعه محسوب می‌شود.
خلیلی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر با آن رو به رو هستیم فاصله بین دانشگاه‌ها و آموزش‌ها و پژوهش های کاربردی است اما می‌توان گفت مجموعه جهاد دانشگاهی توانسته این خلاء و فاصله را پر کند.
خلیلی افزود: در حال حاضر در کشور امکانات سخت‌افزاری و زیرساختی کم و بیش وجود دارد اما آن مجموعه‌ای موفق است که بتواند از امکانات موجود به بهترین نحو استفاده کند و جهاد دانشگاهی در این زمینه نیز موفق بوده است.
وی یادآور شد: البته در سال‌های اخیر برخی از مراکز آموزشی بر کمیت کار تمرکز کرده‌اند که یک آسیب محسوب می‌شود و از این منظر معتقدیم جهاد دانشگاهی همچنان کیفیت فعالیت‌های خود را حفظ  کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا