جهاددانشگاهی توانسته منشأ ارائه خدمات باشد

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر مهدی گلشنی در آستانه سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی در قیاس با امکاناتی که داشته است، توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. 

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در امور فنی اقدامات موثری را انجام داده است، گفت: بعضی این اقدامات را خود از نزدیک شاهد بودم که روند راضی کننده‌ای داشت. 

این پژوهشگر و استاد دانشگاه ادامه داد: گاهی اوقات نیز گزارش عملکردهای از جهاد دانشگاهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌کنند که نشان می‌دهد بعضا اقداماتی که انجام داده‌اند مثبت بوده است. شورا نیز همواره با این نهاد همکاری کرده و من تا به حال انتقادی در خصوص عملکرد جهاد نشنیده‌ام.

چهره‌های ماندگار عرصهٔ فیزیک و برندهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حد ظرفیتی که دارد کار کرده است، تاکید کرد: افزایش موفقیت‌ها و بهبود عملکرد جهاد دانشگاهی بستگی به امکانات و نحوه برنامه‌ریزی‌ها دارد و اینکه چه میزان این‌ نهاد مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصولا از طرف دولت به دانشگاه‌ها توجه خاصی را شاهد نبوده‌ایم و جهاد دانشگاهی هم از این قاعده مستثنی نبوده است اما با این حال جهاد در حد ظرفیت خود، اقدامات خوبی انجام داده‌ است.

دکتر گلشنی در پایان گفت: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی محدودتر و جهت دارتر فعالیت کرده و افراد فعال در این نهاد وظایف خاصی دارند ماحصل اقداماتشان بهتر از دانشگاه‌ها بوده است و به طور نسبی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی قابل قبول بوده است.

انتهای پیام

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا