وظيفه ما در قبال جهاددانشگاهي، حمايت و همراهي است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، سعيد شيباني در بازديد از مجتمع پزشكي، آموزشي و تحقيقاتي  این سازمان در نيشابور كه با حضور مسوولان شهرستان انجام شد، عنوان كرد: جهاددانشگاهي در شهرستان نيشابور ظرفيتي كاربردي و مورد نياز است؛ نيشابوريان تا كنون از اين ظرفيت استفاده مي‌كردند و از اين پس نيز از امكانات آن با  كميت و كيفيت بيشتري استفاده خواهند كرد.
وي با بيان اين كه جهاددانشگاهي از ظرفيت‌هاي مديريتي ملي نيشابور است، افزود: براي ما باعث افتخار است كه به مردم خدمت كنيم؛ ما مجموعه جهاددانشگاهي را يك ظرفيت فوق العاده و مغتنم براي نيشابور مي‌دانيم و تلاش مي‌كنيم كه با حداكثر توان و مساعدت اين ظرفيت باقي بماند و خدمات مطلوب‌تري را ارایه دهد.
شيباني گفت: در بخش پزشكي جهاددانشگاهي توانسته يك ظرفيت خوب را ارایه دهد؛ خدمات ارزان و به موقع و كيفي، ظرفيت مثال زدني است؛ در بخش آموزشي نيز يك مجموعه بسيار خوب را داشته، كه اين مجموعه در حال احداث، خدمات مختلف جهاد را از نظر كميت و كيفيت بهتر و بروز تر خواهد كرد.
وي ادامه داد: ما مجموعه جهاددانشگاهي را يك ظرفيت علمي و توانمند مي‌دانيم كه در فراز و نشيب‌ها توانسته توان و استقلال  خود را حفظ كند.
فرماندار نيشابور همچنين به توافقات قبلي با جهاددانشگاهي اشاره كرد و گفت: درباره توافقات قبلي كه بين نيشابور و جهاددانشگاهي تا مراحلي پيش رفت و متوقف شد، ما آمادگي داريم كه مجددا آغاز شود؛ از جمله آمادگي واگذاري زمين براي بخش پزشكي، تحقيقاتي، علمي و گردشگري را نيز داريم و البته دانشگاه نيشابور اعلام كرده كه مشكل زمين نيز پيش رو نخواهد بود.
شیبانی افزود: اميدواريم كه يك دوره جديد از فعاليت‌هاي جهاددانشگاهي را در تداوم اين فعاليت‌هاي فوق العاده براي تامين امكانات و خدمات بيشتر شاهد باشيم.
در ادامه، ابوالفضل درخشش، مدير داخلي جهاددانشگاهي نيشابور نيز در اين جلسه گفت: سال 1366 جهاددانشگاهي خراسان رضوي تصميم گرفت با تاسيس مركز خدمات تشخيص  طبي در شهرستان نيشابور فعاليت خود را آغاز كند.
وي عنوان كرد: در سال 79 نيز تصميم بر اين شد كه فعاليت بخش آموزش آغاز شود؛ استقبال شهروندان از اين بخش باعث شد كه از نظر فضا، كمبود احساس كنيم و با پيگيري‌هايي كه انجام گرديد، اعتبار لازم را براي توسعه فضا جذب كرديم تا بتوانيم با شرايط بهتر به شهروندان خدمات بدهيم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا