جهاددانشگاهی زمینه پیشرفت کشور در بخش سلول‌های بنیادی را فراهم کرده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکترموسی بهلولی افزود: در بخش سلول‌های بنیادی در سطح کشور جهاددانشگاهی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، به گونه‌ای که مهمترین پیشرفت کشور در این بخش‌ و اقدامات خوبی که در حوزه علم شده توسط این نهاد انقلابی بوده است.
وی ادامه داد: مراکز تحت پوشش جهاددانشگاهی که در مناطق مختلف کشور قرار دارند باید با توجه به پتانسیل‌های موجود علمی و پژوهشی همان منطقه، اقدامات پژوهشی و علمی شان را درجهت رفع مشکلات موجود انجام دهند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی توانسته در زمینه مسایل آموزشی نیز به خوبی ورود پیدا کند به گونه ای که آموزش های بسیار عملیاتی تری نسبت به آموزشهای تئوریک دانشگاه ها ارایه نماید.
رییس دانشگاه زابل گفت: در هرمنطقه، مراکز تحت پوشش جهاددانشگاهی باید بتوانند با کمک متخصصین دانشگاهها، تحولاتی مثال زدنی بوجود بیاورند.
دکتربهلولی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی که یک ضرورت ملی است و در کنارآن اقتصاد دانش بنیان نیز مطرح است جهاددانشگاهی می تواند بسیار پررنگ ظاهر شود و در واقع در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند گام های خوبی را بردارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا