رویکرد جهاددانشگاهی در حوزه تجاری سازی منجر به تولید ثروت در کشور شده است

به گزارش سیناپرس به نقل از  روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، حسین وثوقی ایرانی از جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد ریشه دار در کشور یاد کرد و افزود: از گذشته تاکنون شاهد فعالیت های خوبی از سوی جهاددانشگاهی بوده ایم و این نهاد از زمان تشکیل تاکنون، شناسایی های خوبی جهت ایجاد ثروت از طریق ارایه خدمات تحقیقاتی و پژوهشی انجام داده است. 
وی ورود جهاددانشگاهی در بحث تجاری سازی محصولات و تعامل با اتاق بازرگانی در این زمینه را رویکرد مثبتی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعاملات به توسعه و افزایش ثروت استان و تجاری سازی محصولات بومی کمک کند. 
دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل بهترین فعالیت که موجب ایجاد ارزش افزوده می شود را تحقیقات و پژوهش خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه در سطح بین المللی رخدادهای ویژه اقتصادی در سایه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و شکل گیری یک مرحله جدید در اقتصاد دنیا را شاهدیم امیدواریم کشور ما نیز بر اساس بند 16 گانه اقتصاد مقاومتی در راه توسعه و تولید ثروت از محل تحقیقات و پژوهش گام بردارد.
حسین وثوقی ایرانی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان اردبیل می تواند علاوه بر تولید کالا و محصول در حوزه خدمات نیز فعالیت کند، اضافه کرد: پیشنهاد می کنم این نهاد در حوزه تجاری و بازرگانی و خدمات نیز ورود کند و با نیازسنجی و تکمیل زنجیره های ثروت آفرین در استان، به ایجاد توسعه کمک بیشتری نماید. 
وی تصریح کرد: کشف حوزه های سرمایه گذاری توسط اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی صورت می گیرد و جهاددانشگاهی می تواند در زمینه تحقیقات و تجاری سازی محصولات با این نهاد همکاری کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا