درخواست لایحه مشارکت در تکمیل کارگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار

رییس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز از درخواست لایحه مشارکت در تکمیل کارگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نود و دومین کمیته ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن کمیسیونهای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص درخواست لایحه مشارکت در تکمیل کارگاه اشتغال زنان سرپرست خانوار بود که توسط شهرداری شیراز گزارش های لازم در این خصوص ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد حداکثر تا پایان هفته لایحه مذکور با قید فوریت جهت همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی سپاه استان تهیه و ارائه گردد.

حسینی از ارائه گزارش شهرداری جهت تهیه لایحه مشارکت با قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی سپاه فجر استان جهت بازسازی و مرمت 500 منزل مسکونی در محلات محروم هدف در سال 1403خبر داد و عنوان کرد: مقرر شد شهرداری شیراز لایحه مذکور را سریعا تهیه و به کمیته محرومیت زدایی شورا ارائه نماید.

رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص دستور کار سوم این کمیته در خصوص ارائه گزارش شهرداری شیراز جهت هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت استان جهت مساعدت با درمانگاه های نیمه تمام نیز گفت: در این جلسه مقرر شد درمانگاه های خیرساز که به صورت نیمه تمام رها شده اند از طریق قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز شناسایی و در خصوص نحوه مشارکت شهرداری و سایر دستگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین در قرارگاه محرومیت زدایی شیراز بحث،بررسی وتصمیم گیری گردد.

بررسی مشکلات و نیازهای اصلی محلات چهل گانه شهر شیراز مطابق با سند محرومیت زدایی چهارمین دستور کار بررسی شده در این جلسه بود که حسینی درباره آن عنوان کرد: در این جلسه کمیته، محلات محروم منطقه 10 شهرداری شیراز شامل قصر قمشه، دو کوهک، گویم و حسین آباد مورد تجزیه، تحلیل و بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص پروژه های محرومیت زدایی که در سطح این محلات در دست اجرا بودند، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تصمیمات اتخاذ شده در کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز به جهت اظهار نظر همه اعضا به کمیسیون تلفیق و یا با صلاحدید ریاست شورا به قرار گاه محرومیت زدایی سومین حرم ارجاع می شود و چنانچه مصوبه جدیدی باشد به صحن شورا ارجاع می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا