برگزاری نکوداشت اساتید جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد، آیین نکوداشت مقام معلم در جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری، شامگاه روز دوشنبه17 اردیبهشت ماه،در مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاهها از اساتید جهاددانشگاهی استان تجلیل شد.
در این برنامه رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن تبریک به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم و بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید مطهری، به تشریح فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال پرداخت و شاکله اصلی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش را وجود اساتیدی وارسته، پرتلاش و با اندیشه علمی پربار عنوان و یکی از افتخارات جهاددانشگاهی استان را بهره مندی از چنین اساتیدی بیان کرد.
رضایی ماهیت آموزش های جهاد دانشگاهی را اشتغال محور و مهارتی عنوان کرد و افزود یکی از عوامل استقبال از آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در طول سال های گذشته توجه به آموزش های مهارتی و شغلی است‌.
رییس جهاددانشگاهی استان این نهاد را یک نهاد توسعه ای دانست و اعلام کرد جهاددانشگاهی در حوزه اشتغال ظرفیت و تجربه های خوبی دارد و یکی از این ظرفیت ها، ایجاد مرکز آموزش های ملی مهارت پزشکی، برگزاری آموزش های مهارتی و تخصصی و رسانه بازار کار است.
گفتنی است، در این آیین که به منظور پاسداشت مقام استاد و معلم برگزار شد از چند تن از مدرسان برجسته مراکز کوتاه مدت و علمی کاربردی  به نمایندگی از سایر مدرسان جهاددانشگاهی استان تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا