وظیفه داریم یگانه بودن جایگاه شیراز را پاس بداریم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین نکوداشت روز شیراز بیان داشت: شیراز یگانه است و ما وظیفه داریم نمونه و یگانه بودن آن را پاس بداریم.

آیین نکوداشت روز شیراز با حضور مدیریت شهری و استانی و جمعی اهالی ادب، فرهنگ و هنر در نخستین روز از هفته شیراز برگزار شد.

سید ابراهیم حسینی شامگاه گذشته در این آیین با استناد از کتاب «فاطمه، فاطمه است» از دکتر شریعتی، گفت: اگر بخواهیم بگوییم شیراز محل شعر و ادب، شهر باغ‌ها، بوستان‌ها، بهار نارنج، مردمان خوب و خوش ذات و میهمان نواز، خاستگاه شعر و شعور حکمت و فلسفه، مرکز همه علوم، معلم همه شهرها و…است اگرچه صحیح است اما شیراز، شیراز است و این همه شیراز نیست.

حسینی تصریح کرد: شیراز یگانه است و ما وظیفه داریم نمونه و یگانه بودن آن را پاس بداریم.

وی ادامه داد: امروز شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تمام همت خود را به میدان آورده تا آنچه به.عنوان زیرساخت برای رفاه و آسایش و امید و آینده مردم لازم است، فراهم کند و در این راستا به کمک فکری هنرمندان، بزرگان و صاحبان اندیشه نیاز داریم.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، وی خاطرنشان کرد: در کمتر از سه سال گذشته بودجه این شهر ۵ برابر شده، اما بودجه فرهنگی بیش از 12 برابر شده و تصور می‌کنیم هنوز کم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا