مشارکت کارکنان وزارت علوم در ارزیابی رؤسای مؤسسات آموزش عالی

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از ارسال لینک نظرخواهی (پرسشنامه)، به منظور ارزیابی عملکرد رئیس و معاونین محل خدمت کلیه یاوران علمی خبر داد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم، روح‌الله رازینی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم اظهار داشت: به منظور افزایش سطح مشارکت ذی‌نفعان و بهره‌مندی از نظرات آنها در ارزیابی مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، برای نخستین بار از کلیه کارکنان شاغل در مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور (یاوران علمی)، نظرخواهی به عمل خواهد آمد.

بدین منظور طی هفته جاری از طریق پیامک با سرشماره 98100031324000، لینک نظرخواهی (پرسشنامه) از عملکرد رئیس و معاونین محل خدمت کلیه یاوران علمی ارسال خواهد شد. هر یک از همکاران می‌توانند با صرف زمانی در حدود 2 دقیقه نظرات خود را از عملکرد رئیس و معاونین مؤسسه محل خدمت خود اعلام کنند تا امکان اعتباربخشی به فرآیند ارزیابی رؤسای مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در طول سال گذشته را فراهم کنند.

گفتنی است، لینک ارسال شده از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، برای هر یک از یاوران علمی، یک بار مصرف بوده و به مدت 48 ساعت از زمان دریافت، فعال خواهد بود. همچنین این نتایج برای تحلیل و کمک به فرآیند ارزیابی رؤسا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا