دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه با شعار «شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده» از ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۲ روز خبر داد.

مهدی شهبازی روز دوشنبه در نشست خبری به برگزاری جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران اشاره کرد و گفت: همزمان با جشن ۹۰ سالگی این دانشگاه نمایشگاه کار برگزار می شود.

وی افزود: امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می شود که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی با بهترین ها برای ساخت آینده به عنوان شعار نمایشگاه با تاکید بر مهارت آموزی انتخاب شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: سال گذشته از نمایشگاه کار با استقبال روبرو شد و امسال هم امیدواریم با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

شهبازی تاکید کرد: اردوهای مهارت آموزی امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می کند.

نخستین نمایشگاه کار دانشگاه تهران سال گذشته (اول خرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی دانشگاه تهران افتتاح شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا