کارگاه آموزشی «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی »

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس کارگاه آموزشی «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی » را برگزار می‌کند.
  • روز سه شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

  • ساعت: ۱۸ تا ۲۰

  • هزینه رویداد: رایگان

  • مدرس: کامران ناظمی

  • محل برگزاری: خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان گرد آفرید و خیابان هیأت، سالن جلسات ساختمان گردآفرید

  • شماره تماس: ۸۸۴۱۲۰۱۳-۰۲۱

پارک علم و فناوریدانشگاه تربیت مدرس با همکاری الوویپ، گپ و گفت ۸۳۱اُم با موضوع «راهکارهای بهبود تجربه مشتری در فروش و پشتیبانی» را برگزار می کند.

محورها

  • اهمیت داده بر تجربه مشتری و پشتیبانی
  • معرفی ابزارهای بهبود تجربه مشتری
  • نیازمندی‌های بهبود تجربه مشتری
  • تجربه مشتری و اهمیت آن
No tags for this post.

بهاره صفاری

جانشین سردبیر خبرگزاری سینا؛ روزنامه نگار در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا