رونمایی از سامانه اسکیلینو برای افزایش مهارت‌های نرم دانشجویان

سامانه مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی هدفمند مبتنی بر بازار کار (اسکیلینو) برای توسعه مهارت‌های نرم دانشجویان سراسر کشور، توسعه‌یافته به همت محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رونمایی شد.

به گزارش سیناپرس، سالن فارابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز (دوشنبه‌) میزبان رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیرکل ارتباط با صنعت معاونت پژوهشی وزارت علوم و شماری از فناوران بود که برای رونمایی از سامانه اسکیلینو skillinno.com گردهم آمده بودند.

مجری طرح توسعه این سامانه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: صنایع مختلف و دانشگاه ها در مورد خلاء وجود مهارت‌ های نرم مانند ارتباط موثر با کارفرما، فن بیان، ارتباط با مشتری و مدیریت زمان در دانشجویان دغدغه هایی داشتند. این دغدغه ها در سال ۱۳۹۸ به ما منتقل شد.

علی ولی زاده ادامه داد: تصمیم گرفته شد هسته فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تشکیل و از آن حمایت شود تا بتواند به صورت مستقل خدماتی را در فضای مجازی به دانشگاه و دانشجویان ارایه دهد.

وی گفت: این سامانه از سال ۱۴۰۰ خدمات خود را به صورت برخط به دانشجویان در قالب آموزش مهارت های نرم ارایه داد و از امروز این خدمات آموزشی به صورت برخط آفلاین ارایه می شود.

ولی زاده ادامه داد: دسترسی برای همه دانشجویان مهیاست؛ آن‌ها می توانند هر زمانی خواستند وارد سایت شده و از آموزش ها استفاده کنند، سوال بپرسند و بعد از گذراندن دوره ها گواهینامه هم برای آنها صادر می شود. افزون بر مهارت های نرم به تدریج‌ مهارت های تخصصی مورد نیاز بازار کار هم به آموزش ها اضافه شده است.

به گفته وی، به طور کلی تمام ابعاد کلاس آموزشی در این آموزش ها وجود دارد، دانشجویان با هزینه بسیار کمی می توانند از این آموزش ها بهره برداری کنند.
هدف از توسعه سامانه اسکیلینو با آموزش اساتید مجرب، مهارت افزایی هدفمند و مبتنی بر بازار کار دانشجویان همچنین شبکه سازی حضوری و برخط آن‌ها بوده است.

ولی زاده اظهار داشت: پشتیبانی مستمر، دسترسی آسان به محتوا و ارایه گواهینامه معتبر در پایان هر یک از دوره ها نیز از دیگر مزایای شرکت در آموزش های برخط و آفلاین این سامانه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا