توسعه همکاری صنعتی شریف و دانشگاه جهانی دریانوردی

 این تفاهم نامه پنج ساله که توسط محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، کلوپاترا دومبیا-هِنری رئیس دانشگاه جهانی دریایی و محمد سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران امضا شد بر توسعه همکاری های مشترک تاکید می کند.

تمرکز اصلی این تفاهم نامه بر برنامۀ توسعۀ تخصصی برای سازمان بنادر و دریانوردی با مدرک تحصیلی مشترک از دانشگاه صنعتی شریف و WMU است.
برگزاری دوره های دکتری رشته امور دریایی، کارشناسی ارشد رشته امور دریایی، برنامه های آموزش از راه دور، برنامه توسعه تخصصی برای سازمان بنادر و دریانوردی و ذینفعان بندری و دریایی با مدرک مشترک از دانشگاه دریانوردی جهانی (WMU) و دانشگاه صنعتی شریف (SUT) و برگزاری کارگاه ها، سمینارها و سمپوزیوم ها در زمینه امور دریایی، از جمله مهمترین موارد همکاری پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.
امضاکنندگان این تفاهم نامه همچنین بر ارائه آموزش های تخصصی در رشته های دریانوردی، مدیریت انرژی دریایی، حقوق و سیاست دریایی، مدیریت ایمنی و محیط زیست دریایی، پایداری، اداره و مدیریت اقیانوس ها، مدیریت بندر، مدیریت کشتیرانی و لجستیک تاکید کردند.
آموزش در مقاطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دریایی، حقوق دریایی بین المللی، بیمه دریایی، انرژی دریایی، ایمنی و امنیت دریایی، کارشناسی ارشد حقوق در رشته حقوق دریایی بین المللی از برنامه های آموزش از راه دور ذکر شده در این تفاهم نامه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا